onsdag 1 mars 2017

Varför

Jag har ett helt gäng fantastiska följare på den här bloggen som har vart med ett tag. Det är helt galet för det är folk jag inte ens känner ,  men som jag känner för. 
Sen har jag en stor och rörig familj som hänger här.
Allt det här  är fantastiskt.
Jag har använt den här bloggen som en dagbok där jag har skrivit om det mesta som har hänt i mitt liv.
En del saker som har hänt och en del saker som inte har hänt har jag inte skrivit om. Jag har inte skrivit om saker som jag verkligen tänker på och som berör mig.
Varför kan man undra då eftersom ordet är fritt.
Det är för att jag inte vill bli dömd.
Jag vill inte höra hur jag borde göra eller inte. Jag lever med min verklighet. Jag tampas med mina monster.  Det räcker.
Jag orkar inte med folks åsikter.
De som vet de vet.
Det räcker så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar