fredag 17 mars 2017

Äntligen

Äntligen är det på gång.
Vad undrar ni då?
Jo min neuropsykiatriska utredning har äntligen börjat. Efter en våra på 2 år.
Nu ska jag äntligen få reda på vad det för fel på mig och vad jag lider av.
Det är inte det minsta läskigt utan bara spännande.
Det får heta och vara vad det vill. Det gör inget. För vet jag vad det är kan jag hantera det på ett annat sätt.
I dag va jag på det första besöket  och vi pratade en massa.
Vi pratade till och med om min egen förlossning.
Jag sov i 3 timmar när jag kom hem.
Tack gode gud att jag är själv  och slipper förklara allt det här jag går igenom nu för någon annan. För det kan jag inte.
Jag förstår inte ens själv vad som händer och då ska man inte behöva förklara för någon annan heller.
Allt sker av en mening, så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar