söndag 4 december 2016

Ge inte upp

Ibland vill man bara ge upp. Lägga sig ner och somna och aldrig vakna.
Så känns det ibland.
Men tänk på de som står dig nära säger en del.
Just då bryr man sig inte om det.
I det stadiet är jag just nu.
Jag mår så där så det kryper i kroppen av ångest och panik.
Vad gör jag åt det?
Inget just nu
Jag ligger kvar i soffan och låter det gå över och hoppas och ber att det ska vara bättre i morgon.
Sannolikheten att det ska vara över till i morgon är rätt liten men under har skett förut.
På tisdag är det ett sånt där ödes möte igen. Jag har sagt ifrån att jag och kroppen inte klarar av att ens arbeta 6 tim i veckan. Det va tydligen inte i sin ordning. För nu har jag tydligen satt någon boll i rullning som jag inte vet vad det betyder. Men någon form av beslut kommer att tas på tisdag ang min framtid. Det känns så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar