måndag 18 juli 2016

Bli som man vill

Det börjar sakta men säker flyta på lite i livet.
Eller kanske inte i livet men i vardagen i alla fall.
Allt som kan gå fel går inte längre fel. Det är bara var fjärde eller femte sak som går åt pipsvängen. Det kan jag leva med.
I morgon ska jag skrivas in på ett gym i Stan. Det skall tydligen vara en del av min arbetsträning.
Om jag jämför med andra saker som skulle kunna vara min arbetsträning så är att gå på gym en av de bästa saker jag kan få göra.
Sen löste sig boendet ute på ön som jag ska åka till och hjälpa till med  en stor tillställning.
Jag får bo för mig själv och jag kan ta med hundarna.

Jag har inte lika ont i kroppen just nu. Vad det beror på vet jag inte men skönt som bara den är det.
Det kan vara så att för att jag får morfin i låg dos gör det att jag rör mig på ett annat sätt vilket gör att saker löser sig.
Jag tror det i alla fall.

Jag passar på att ha det lite bra här i sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar