fredag 1 juli 2016

3 veckor

Innan de här 3 veckorna började så hade jag mina funderingar på hur det skulle gå.
Att ha hand om barn i 3 veckor har jag ju haft förut så det va inga bekymmer. Mina funderingar gick mer åt: hur kommer det att vara att vara med en annan familj och att ha hand om barnen så länge själv. Men jag kan säga att det är tur att jag ska vara hör en vecka till för att vänja av mig att inte vara med killarna varje dag.
De första två dagarna hade vi våra duster. Jag var verkligen tvungen att sätta ner foten och verkligen visa vem som bestämmer.
Sen dess har det gått galant. Så klart har det vart lite strul men inte så illa så att jag har velat åka härifrån.
Så nu känns det riktigt bra i farmor hjärtat att veta att killarna kommer att få ett långt sommarlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar