onsdag 4 februari 2015

Märklig känsla

Idag var jag med om något jag inte har vart med om förut.
Jag hade möte på AF för att prata om någon form av praktik plats eller så. Jag skall tydligen testas på arbetsmarknaden för att se vad jag klarar av.
Det nya i det hela det var att jag direkt sa att jag inte är så kompetent som jag verkar.
Det kan ju låta lite märkligt men det är faktum.

Jag kan göra ett redigt och bra intryck på folk så där direkt. Det är ingen konst. Jag vet hur jag spelar normal och hur jag gör för att bete mig.
Inga problem.
Mina problem kommer sen. Och de kommer innan.
Jag berättade det för tanten på AF direkt och hon såg nästan chockad ut.
Det känns lite märkligt som sagt för jag brukar inte göra det. Jag brukar inte säga till någon hur jag har det egentligen.
Jag är lite dubbel där för jag tycker inte att någon har med det att göra samtidigt som det har vart mitt sätt att överleva på.
Jag har tagit allt det goda med det onda själv för då vet jag vad jag har att förvänta mig.

Nu får jag se vart detta leder mig ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar