söndag 14 december 2014

Ibland tänker jag

Jag tänker ofta att jag skall sätta mig ner och skriva lite. Skriva om  vad som händer och hur jag tänker just nu och så.
Det blir oftast inte så.
Det beror så klart på olika orsaker men för det mesta handlar det om att jag inte tycker att jag har något intressant att skriva om.
Att igen skriva om att jag saknar min son är ju som ingen nyhet.
Att igen skriva om att jag mår skit är heller ingen nyhet.

Det kan kan skriva om nu däremot är att det går bra här hemma- Men mig och lillsonen. Det beror mest på att han jobbar och är borta hela dagarna och jobbar så vi behöver inte gå varandra på nerverna.
Det som då händer är att jag äntligen får den tiden för mig själv som jag så väl behöver.
Men då dyker dessa tankar upp som jag har tryckt undan så länge.
Allt det jag inte har kunnat tagit in när väl har skett kommer tillbaka nu.
 I små portioner.
Jag har nog inte sovit så här mycket sen jag vet inte när.
Men det måste jag då det blir för jobbigt att höra alla tankar och känna alla känslor.

Det är jobbigt att var människa helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar