onsdag 15 oktober 2014

Long time

Hej kära läsare. (om jag nu har några kvar)
Att jag inte har skrivit på ett tag beror på måna saker.
Framför allt så beror det på att det som händer mig är för personligt för att lägga ut på en blogg.
Det som skrivs här kan ju lixom aldrig tas tillbaka.
Även om det jag skriver förvisso är det som sker med mig och det kan ju heller aldrig tas tillbaka.
Men saker som berör mig beror även på andra människors förehavande. Jag tycker inte att jag har rätt att lämna ut någon annan mer än nödvändigt, det får de själva göra om de vill.

Så nu till mig och bara mig.
 Eftersom jag inte har så mycket just nu att göra i stan så tillbringar jag massor med tid ute på Ensamheten.
Nu är det sannerligen en ensamhet då alla sommmarboende har dragit sig tillbaka.
Jag tillbringar min tid mellan olika stick/virk projekt och en massa tid i skogen.
Lite fix med huset blir det  emellanåt, om andan faller på.
Rätt trevlig tillvaro tycker jag.

Jag vet att jag inte alltid att gjort rätt i mina val i livet. Det är något jag får leva med.
Och det skall ni veta att jag gör.
Men jag har ändå tagit ansvar för det jag har gjort eller inte har gjort.

Det finns en konflikt någonstans som ligger och pyr. En del i den konflikten är att jag har blivit anklagad för att vara tablettmissbrukare ???
Hur nu den här människan i så fall  vet det.?? Och vart den informationen kommer ifrån.
Skit i vilket,

Vilka andra anklagelser kommer mer att komma som inte heller stämmer, allt bara för att hålla mitt eget barn ifrån mig?

Ja jag vet att du läser min blogg!!

Så nu vet ni det med.
OBS! Detta är MIN sanning.

Hoppas ni får en bra dag alla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar