onsdag 19 mars 2014

Vilken dag.

Jag åkte ut till Kärleken och skulle ha ett lungt dygn innan jag far norr över.
Det blev inte så.
Familjen kaka ringde och ville ha en bil upprörd från Vimmerby.
Så det blev blixt körning till Björkvik, där hade jag 4 min till godo att byta om från overall till stadskläder. Det gick bra.
In till stan.  Sen till t-centralen. Snabbt som fan hitta bästa sättet att ta sig till Vimmerby.  30 min tillgodo där.
Då blev det lite kaffe.
Sen tåg till Linköping och byta där till Kustpilen???
Blev upphämtad av mamma bilsäljare för att komma rätt. Hämta bilen och köra hem.  Sisådär 40-45 mil.
Det gick skit bra. I Södertälje kom snö ovädret.  Men det var helt ok.
Sen hem å packa.  För kl ringer 5.45 för vidare färd norr över. Dock slipper jag köra för vi flyger.
Klart slut

1 kommentar:

  1. Du är duktig du. Vilken dag du fick. Älskar dig.

    SvaraRadera