fredag 14 mars 2014

Jag sitter här med sonen. Eller sitter och sitter,
Han ligger och jag far runt och servar oss med mat och kaffe osv.

Han är helt förkrossad.

Hans första stora kärlek har gjort slut.
Massa vatten har flutit under deras broar och vatten har blandats med div saker.

Nu sitter han här helt förkrossad och försöker göra allt för att bar överleva.

Som utomstående kan man säga en massa saker. Det hjälper inte just nu.
Han är  klok sonen trotts allt så han vet att det skulle komma.
Men det gör så ont att de han lida så.

Som tur i oturen mitt i allt så är jag oerhört tacksam för att jag är är med han och hjälper han igenom sorgen.

Han kom och satte sig bredvid mig i soffan och kramade mig och sa: Jag älskar dig mamma. Tack för att du älskar mig.

Älskade fina pojk.

Nu ska jag stoppa om han sen hörs vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar