tisdag 11 mars 2014

Idag

Idag är det en sån där dag man bara vill slippa.
En onödig dag som bara tar en massa kraft och energi.
Det är inge särskild dag förutom att jag mår piss.
Saker har en förmåga att bar komma över mig. Det blir som kortslutning i hjärnan och det enda som funkar är att sova.
Det har blivit mycket sova den sista tiden då det är för många stora saker som händer som jag inte vet hur jag skall hantera.
Det är sjukdomar, olyckor,möten , beslut som måste tas, utförsäkringar osv osv.
Att det sen finns 100:- på kontot gör inte saken bättre.
Men jag ska väl vara glad antar jag. Jag lever ju.
Jag har någonstans att bo.
Jag har en fin son som uppskattar att jag finns här.
Men ibland är det bara tungt.

Jag borde gå ut i solen. Men idag är det bara en sån dag att det är svårt att ta sig ut.
Tänk om de som inte vet hur jag har det såg mig i dag. Då skulle de nog förstå.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar