måndag 17 februari 2014

Jajjamän

Även jag har gått på 5.2 dieten.
Eller gått på och gått på.
Jag har funderat ett långt tag nu på att göra något å min situation att jag tycker att jag är för tjock.
Och har man som jag, sett sig själv i spegeln mer eller mindre naken i tre veckor så  är det bara att inse att det är dags nu.
Så nu börjar jag lite sakta med att fasta eller inte äta mer än 500 kcl 2 ggr i veckan.
Idag har jag druckit kaffe med mjölk,som vanligt, sen har jag ätit en soppa nu på kvällen. Det har gått hur bra som helst. Så nu är det bara att fortsätta.

Idag hämtade jag hem mina hundar får min mor.
De har nog haft det bra. Det är bara jag som har dåligt samvete för att jag har lämnat de. De sover som två små grisar i sängen. Det är bra det för i  morgon blir det tok trimning på de. Man kan säga att det behövs.

ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar