lördag 22 februari 2014

Bloggläsare hjälp !!!

Jag har funderat på en sak nu ett par dagar och jag vet ju att jag har ganska kloka bloggläsare så jag vill ha eran hjälp.
Så här är det.
Jag har en diskussion som innebär eller går ut på att jag verkligen från botten av mitt hjärta äntligen erkänner en sak.
Saken jag erkänner är att jag känner mig ful och fet.
Jag skojjar mest bort det och försöker spela oberörd. Men det är jag inte.
Det är en stor ynnest att för det ha träffat någon som gillar mig trotts det.
Nu till saken.
Jag säger det i en diskussion och den jag pratar med säger att det inte är så. För det finns massor med män därute som skulle bara älska att vara med en sån som mig.
Alltså försvann mina argument till att jag inte är helt bekväm med mig själv.
Är det så att bara för att någon annan säger till en att man duger då försvinner alla ens fasor?
Det är det jag vill veta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar