torsdag 26 december 2013

Jul

I år tillbringade vi våran dag före jul hos min äldsta son.
Det gjorde vi förra året med och det är väldigt trevligt.
Vi laga mat tillsammans, drack lite vin, pratade massa strunt och hade det bara bra.
Vi hade med oss våran katt Dante.
Det var inga problem förutom att de har en stor hund.
Och jag menar stor hund.
Som har någon form av hund asperger.
Han blir totalt fixerad vid en del saker. Som tex våran katt.
Det uppskattades inte lika mycket av katten.
Men allt gick bra ändå.
Katten var ute hela kvällen och kom snällt och fint in när vi skulle sova.
Sen låg han bredvid sonen kudde  hela natten utan att flytta på sig alls.
Vi kastade ut han en stund innan vi skulle åka.
Efter frukosten fick pojkarna öppna sina paket.

Att få vara med och se det är en glädje som inte går att beskriva.
Även fast jag inte bidrar med så mycket så är det så glada och tycket att det är så roligt.
Lilla Simon var helt uppslukad av en tavla jag fick av familjen.
En tavla som är massa bilder på de.
Han stod och pekade och pekade på olika kort på mig och storebror och sin pappa.

Den glädjen är svårslagen.

Nu laddar jag för att åka ut till Kärleken och fira nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar