måndag 9 december 2013

Jag förstår att jag har förlorat läsare. För tråkigare bloggare än mig får man leta efter.
Tro nu inte att jag inte tänker på att skriva ibland, för det gör jag. Men.... saker som händer i mitt liv just nu är antingen för personliga eller så är de helt enkelt för tråkigt att berätta.
I Vissa bloggar som jag läser så skriver folk att ditt och datt kan jag inte berätta osv osv. Det tycker jag själv är piss trist att läsa och undrar varför skriver man det överhuvudtaget? ?
Jag skriver det för att mer bara berätta hur det är. 

Idag väntar lite inköp och ett läkar besök. Sen får jag komma ut till Ensamheten. Det blir tyvärr lite fram och tillbaka den här veckan men så är det ibland.
Nu börjar dan.

2 kommentarer:

  1. Jag är kvar som läsare i alla fall :) Fast jag är inte heller så rolig bloggare just nu, deppig och jävlig. Men man hoppas ju ändå att man har några läsare kvar ändå.

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen!
    Jag är trogen dig med.
    Fast det inte blir så ofta.
    Men du vet hur det är.

    Vi kämpar på

    SvaraRadera