tisdag 28 maj 2013

Är det inte typiskt???

Jag har väntat på min sk arbetsförmåge utredning sen september förra året. Att den skall komma igång och att man från försäkringskassans håll äntligen kan bestämma sig vad de vill göra med mig.
Nu... när sommaren börjar så börjar den.
Nu skall jag alltså till en början simma två gånger i veckan och en gång i veckan skall jag gå på avslappnings övningar.
Hur man skall komma fram till hur stor min arbetsförmåga är av det vet jag inte. Men så är det.
Men det verkar fortfarande vara lite si och så med själva starten.
För nästa vecka kan jag inte. Det talade jag om för min coach !!!
Det var inga problem enligt henne.
Sen slutar vårschemat så det blir ett nytt schema under sommaren.
Om just min "kurs" med avslappningsövningar finns kvar då vet jag inte.
Ja ni ser ju själva.
Just detta är det jag INTE behöver.

Nästa vecka kommer älskade lillasyster och hennes flickor ner från norr för att vara med och fira sonen som tar studenten.
Det kommer bli jätte bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar