måndag 15 april 2013

Jag borde väl skriva något

Jag har skrivit det förr och det stämmer, att när man/jag mår bra så har jag inte lika stor behov av att skriva av mig.
Så klart är allt i mitt liv ingen räkmacka direkt men just nu känns det bra.
För att sammanfatta utan att lämna ut några detaljer så har jag och Kärleken bestämt oss för att på något sätt fortsätta eller påbörja vår relation igen.
Jag vet ju med mig att jag har många saker jag behöver arbeta på. Vissa av dessa saker är av sådan art att jag aldrig kommer att lära mig det om jag inte är i en relation. Det är i själva närhetens art som problemet ligger sas.
Båda vi två känner att vi är beredda på att jobba på det.

Vi tillbringade helgen ute på Ensamheten själva och det var verkligen nödvändigt.
Nog om det.
Nu kör vi vidare

1 kommentar: