lördag 2 mars 2013

Är det inte märkligt det här med relationer?
Jag tänker nu inte på någon särskild relation. utan relationer i allmänhet.
Först har man någon form av relation sen kan den bara genom ett trollslag försvinna.
Sen kan man ha en relation med en människa som aldrig tar slut fast man nästan aldrig ses.
Nästa relation kan se helt annorlunda ut. Där kanske den ena har och vill mer än den andra.
Alltså ha en relation.

Vad är egentligen att ha en relation?
Vad betyder det och vilka förpliktelser har det?
Framför allt..... hur  gör man?

5 kommentarer:

  1. Jag har skrivit till dig lite om hur jag ser på en relation. Vet dock inte om du tycker lika.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja,jag ville mer en du.

    SvaraRadera
  3. En relation kan vara väldigt lite, som relationen till kassörskan i butiken, och en relation kan vara väldigt mycket, någon man älskar. Ibland kan en nog en relation vara på både gott och ont.
    Men hur man gör och vilka förpliktelser den har.. hm, måste man göra något? Är det inte friheten i en bra relation, att man inte behöver göra något speciellt, man bara är sig själv?

    SvaraRadera
  4. Det är ju så jag med tycker att det ska var. Men det är inte så enkelt. Tydligen.

    SvaraRadera