söndag 3 februari 2013

Det här är nog något av det värsta jag har varit med om vad gäller att ligga däckad i influensa.
Som tur är har sönerna vart här och hjälpt till. Annars vetefan hur det hade gått. Jag ligger alltså helt utslagen i sängen och dricker ingefärste och kollar på alla serier jag inte ens tittat åt förut på datorn.
Jag vet att man inte ska tänka så men jag ser också att för varje gång jag stapplar mig upp till toan eller köket så förfaller det bara mer och mer här hemma. Alla dessa små saker som man egentligen inte tycker är så mycket är mycket tillslut. Eller det är mycket märker man när de inte görs.
Det måste jag sen ta tag i när jag blir frisk. Tjo ho va det inte känns inspirerande. Men det är ju kul när det är rent och fint.
 Det tar jag då

Nu ska här tittas mer på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar