söndag 17 februari 2013

Den här jävla förkylningen verkar ha satt sig fast.
Jag känner mig bättre en halv dag sen är det kört igen.
Jag är rätt trött på att vila nu men det verkar vara det enda som gäller.

Igår var jag på tjej middag hos min väninna som bor bara ett stenkast iväg från mig.
Trevligt som attan med god mat lite schlager och massa skratt. Man behöver det ibland.

Idag var jag och bror min och tittade på Daniel som spelade bandy i Gustavsberg. Synnerligen trevligt.
Både att se på bandy men det var trevligt att umgås med bror med.

Fy vilket ointressant inlägg, jag ber om ursäkt för det men just nu kommer det inte nå vettigt ur den här skallen.
Så klart är det en massa som rör sig där inne men en del saker skall helt enkelt inte skrivas i ord.
En del saker måsten man tänka på fler gånger så man vet vad det ör man menar egentligen.
Ja jag tror ni förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar