torsdag 7 februari 2013

Äntligen

Sakta men säkert blir jag något bättre.
Jag har idag duschat och bytt sängkläder. Jag hade till och med lit energi över till att dra runt damsugaren en sväng. Det behövdes.
Jag packade upp min väska jag hade med mig till norr idag. Det säger en del hur jäkla dåligt jag har vart.
Men skam den som ger sig. Nu verkar det lätta lite.
Jag gjorde en klassiker idag med.
Sonen är ju sjuk med så jag ville göra nått snällt till han så jag fixade kyckling soppa. Det skall man tydligen äta när man är sjuk.
Jag har aldrig gjort det förut så det var bar att googla lite och hoft ihop något. Men han sa spontant att det var jätte gott. Själv har jag ingen smak än så jag vet inte. Men det var lite kul.

Nu är det sängen som gäller en stund får vi se hur jag mår i morgon.
Sköt om varandra

1 kommentar: