måndag 28 januari 2013

Sjukt va

Här ligger jag och är sjuk. Jag har inte vart så här dålig sen jag vet inte när.
Resten av klanen har vart och badat tillsammans och hjälpt systerdottern att flytta. Själv ligger jag hemma med feber och hostar och är allmänt krasslig.
 I morgon skall jag ta mig hem. Det kommer att bli en pers kan jag lova.
Annars har den här resan vart helt underbar som vanligt. Den har egentligen bara bekräftat mina tankar som jag har haft länge. Den att jag nog skall flytta hit upp när sonen flyttat hemifrån och barnbarnen blivit lite större. Jag vill att båda skall veta vem jag är innan jag flyttar. Så de kan komma till mig sen. Det blir ju inte som nu men det blir på ett annat sätt. Jag tror inte att det blir sämre.
Men inget är bestäm alls än. Jag vet bara att jag trivs här. Jag mår ruskigt bra.
Ingen ångest eller annan skit.

Det känns så där att det kommer blod när jag snyter mig. Men det gör det nu. Stackars mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar