torsdag 17 januari 2013

Bra dag.
Dock lite snurrig i huvudet.

Jag har ju bytt medicin innan jul. Den verkar funka faktiskt. Eller så kanske man inte ska säga men det är lixom stabilare i själva kännslo stormarna.
Tyvärr har jag inte kunnat lösa ut de på ett par dagar så då snurrar det lite i skallen av att jag inte har tagit medicinen.
Men det löser sig igen när jag kan hämta ut de igen.
Men det känns bra som sagt. Dock lite snurrigt.


Jag var och pratade med min tjej på psyk idag och det är alltid så bra. Jag har ju gått där ett par år så jag behöver inte förklara mig eller så. Hon vet vad saker handlar om och vilka folk är.
Det är så skönt.
Idag pratade vi inte om nå viktigt men det är bra ändå.

Nu skall Millan få sig en liten dusch sen blir det kväller.

En bild på Millan på sin favvo plats, längst föröver som någon form av skeppshund.



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hon är det med. Världens finast hund. Nytvättad och fin är hon nu med. :-)

      Radera
  2. <3 en gång till.

    SvaraRadera