lördag 1 december 2012

Det är mycket man bör

Jag borde skriva en massa saker här.
Saker som jag går runt och funderar över. Men det tänker jag inte.
För oavsett vad jag skriver eller oavsett vad jag berättar så kan det missuppfattas och tolkas på sätt som inte är min mening.
Visst det står alla människor fritt att välja vad de skall tro och tycka. Men när det jag skriver inte går fram som jag vill så struntar jag i att skriva det.
Nog om det.
Det börjar bli riktigt fint här hemma nu. Jag börjar till och med gilla min lägenhet. Det är väl dags efter att ha bott här i ett år nu.
Herre jösses. Jag har bott här i ett år nu.
I morgon är det bandy på schemat. Systersonen från norr kommer ner och spelar på Zinken, så det skall tittas på.
Igår hade jag taco middag här hemma och jag och väninnan blev sittandes till väldigt sent mitt i natten och surra. Så idag är det segt kan jag lova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar