söndag 2 december 2012

Daniel blev matchens lirare så han fick ett pris. Städprylar.
Av någon anledning ville han inte ta med det på flyget hem så jag fick det.
Synd för han för det var riktigt bra saker.

Ungdomarna duschar tillsammans och grann jävlarna springer som galningar där uppe.
Jag tror fan det är dags att ringa störnings jouren ingen så jag kanske blir av med de snart.
Ungdomarna får duscha vidare de stör inte i alla fall.

Jag har kommit på en sak.
Det är närheten och förtroligheten jag saknar mest.
Jag har så länge velat ha närhet och riktigt samhörighet så länge så jag knappt vet hur man lever utan det.
Tyvärr så lyckas det alltid på ett eller annat sätt ta slut eller gå sönder.
Ja måste inse att det inte är för mig.

Det är inte så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar