onsdag 5 december 2012

Ännu en dag

Så har vi då¨kommit till den dagen som jag har både bävat och trott att den skall komma.
Den dagen då jag fick ta sonen till psyk.
Jag har verkligen inga problem med att söka hjälp när jag väl behöver det.  Men när det kommer till barnen så känns det som ett nederlag.
Jag borde ha kunnat mer.
Jag borde vara bättre för han osv.
Men nu är det inte så och därför behöver pojken hjälp med vissa saker.

Morgonen började med att flickvännen ringde och sa att hon hade fått ett skumt sms av sonen i natt. Kontentan var att han inte vill finns längre.
Så jag fick kontakt med psyk jouren och vi fick komma dit.
Det  blir nog bättre nu hoppas jag.
Jag skulle ha åkt till Åkersberga och vart barnvakt när de packade men det gick helt enkelt inte i snöstormen. Man kan knappt ta sig ut från parkeringen här nu.
Men det skall tydligen bli bättre.
Det vore kul om det va lika mycket snö i helgen när lill tjabo ska vara här så vi kan åka pulka.

Sen kom inte rör killen fram med sin bil till mig. Så stoppet i avloppet får jag ha en dag till. Nu är det bara tre dagar utan fungerande avlopp.
Jo då det går bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar