tisdag 27 november 2012

Jag har tappat en gammal lagning i en tand.
Inte ok.
Det fastnar mat där hela tiden och det börjar göra riktigt ont.
Tyvärr kan jag inte göra nått åt det.
Som tur är mitt i allt så har jag lättare att stå ut med fysiks smärta än med psykisk smärta.
Den är lättare att hantera.

För en vecka sedan skulle de börja byta fönster i min lägenhet. De kom i torsdags och i fredags. Sen inget igen.
Nu i dag på eftermiddagen kom de och  började täta och sätta in foder runt fönsterna.
Det ska bli så skönt när det är klart. Jag skall städa precis överallt för just nu går de bara rakt in. Jag kan tillägga att det har regnat här i tre dagar nu så då kan man lätt räkna ut hur det ser ut med lera osv.
Jag orkar inte ens bry mig just nu.

Ja livet går vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar