onsdag 21 november 2012

Fönstermontörer

Jag har ju precis fått min lägenhet renoverad.
Nytt och fint blev det.

Det var ingen ide att ställa tillbaka alla saker för det skulle monteras in nya fönster. För ett par dagar sedan skulle de komma och börja så jag plockade bort alla saker från fönsterna och alla gardiner osv.
Men inte kom det några hantverkare inte.
Inte på två dagar.
Nu börjar det bli lite trist att leva i röran här hemma.
Jag i mitt kaos klarar inte riktigt att leva så här.
Dessutom måste jag ju ta med katten när jag far bort på dagarna för att de skall fixa här hemma. Annars skrämmer de väl ihjäl den stackarn. Det är inte helt lätt att komma med två hundar och en katt hem till folk och stanna där hela dan.
Jag hoppas de blir klara i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar