torsdag 11 oktober 2012

Stink matta

Idag har det faktiskt vart en bra dag.
Eller så bra det går när det ligger och pyr lite så där i bakgrunden den där gråten.
Jag måste gå med väldigt bestämda steg och aldrig någonsin titta ner.
Men förutom det så har det vart bra.
"Min" målare är klar här hemma och jag börjar ÄNTLIGEN tycka om min lägenhet.
Det känna i hela kroppen att det kommer att bli bra och fint här hemma nu.
Jag passade på att tvätta min vita ?!?!?! vardagsrums matta innan vi fick omgjort här hemma. Den är stor och otymplig och tar en jäkla tid på sig att torka. Men jag hade ju ingen brådska så den har fått hänga ute på balkongen. Tills idag då jag tog in den i förhoppningen att den skulle vara torr.
Det var den med men dock lite fuktig fortfarande. Och den luktar fan.
Men det är inget att göra. Den gör det bara för att den är fuktig fortfarande men det har gått över tills i morgon.
Tror jag ??

Nu: borsta tänder.
Sen: Lägga sig i sin egen nybäddade säng i sitt nytapetserade rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar