tisdag 9 oktober 2012

Önska?

Jag önskar så att jag kunde skriva nåt litet glatt och käckt inlägg om allt är bra och att livet tillslut verkar ta en positiv och trygg vändning.
Men det kan jag inte.
Idag har jag gått runt en känsla av att precis just har gråtit fast jag inte har det.
När det känns så där tomt men ändå befriande. Just så har det känts för mig.
Jag tampas hela tiden med tanken om jag skall ta en tablett för att lindra ångesten eller om jag skall strunta i det och genomlida skiten.
Jag kan inte bestämma mig vilket jag skall göra så jag fortsätter att må dåligt ett tag till.

Jag tröstar mig med att det blir så fint här hemma.
Dock hade det vart roligare om jag hade kunna köpa hem lite nya fina saker. MEN.
Man ska väl inte be om för mycket. Jag borde vara nöjd med att få omgjort äntligen.

Fy fan va jag låter trist och pessimistisk. och det är jag oxå.
Jag tänker vara det ett tag till och hoppas på att det blir bättre sen.

Tills dess.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar