onsdag 10 oktober 2012

Jag tänkte att jag skulle passa på att tala om att det känns lite bättre idag.
Det börjar bli lite kallare ute och det är en härlig höst kyla som möter en när man kliver utanför dörren på morgonpromenaden.
Jag gillar ju det.
Vintern är inte min favorit årstid., men jag gillar när det är lite kallt.
Hur får man ihop det ???
Det är nog att jag inte gillar vintern här i människo byn med allt vad det innebär.
Slask, folk som inte kan köra bil. Oplogade eller väldigt dåligt plogade vägar. Folk som gnäller och inte kan klä sig.
Det är nog mer det jag inte gillar.
Men idag är en fin och bra dag. Jag skall bara vakna till lite sen skall jag åka och lämna lite prover på vårdcentralen.
Sen blir den en långpromenad i naturen.

Ta hand om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar