torsdag 20 september 2012

Så va jag då inskriven på någon form av rehb.
Det började med att jag fick informationen att jag skall få en personlig coach.
Men det var ont om de så det kunde dröja ett tag innan jag skulle få träffa någon. 1-2 månader kanske.
Sen skall jag göra någon form av utredning där det skall avgöras vad jag klara eller inte klara.
En av aktiviteterna var att gå och simma. ?!?!?
Själv.
På ett badhus nära mig.
Hur ofta jag vill.

Tjo.
Tänk om de som bestämmer över det här visste vart deras pengar går. Om bara de som har bestämt att det är så här rehabilitering skall gå till visste hur meningslöst all den här cirkusen är.
Men det är väl inget att gör nått åt.
Jag får väl gå och simma då.

Annars då?
För mig som inte gillar förändringar så är det lite besvärligt just nu för det har skett en del förändringar.
Saker blir som sagt inte alltid som man tror.
Det är bara att kämpa på och fokusera framåt.
Det måste bli bra någon gång.

Så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar