måndag 13 augusti 2012

Nu ska det bli av

Jag har bestämt mig nu. På riktigt den här gången. Det känns så i alla fall. Att gå ned i vikt och börja träna. Det måste bli av nu annars är det för sent känns det som.
Jag är inte mogen för att lägga ut några före och efter bilder. Det kanske kommer senare om jag blir nöjd själv.
Jag sprang faktiskt i dag med. Det var länge sedan. Men det var både lättare och roligare än jag hade förväntar mig. Så nu gäller ett litet steg i taget.
Inga stora och omöjliga mål. Utan små delmål med lite mutor till mig själv om jag fixar det.


Annars rullar livet på. Tyvärr känns det som att sommaren är över. Men jag passar på att vara på Ensamheten så mycket det går.
Snart börjar väl all den där cirkusen med rehabilitering osv.
Men allt har sin tid.

/ Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar