tisdag 14 augusti 2012

Med människa

Jag har just haft ett långt samtal med mamma J. Hon som har barn med mina yngsta killars pappa, och som nu är på väg in i en vårdnadstvist med han.
Ingen rolig historia det där. Jag om någon vet hur det kan vara. För er som inte vet vad det handlar om kan gå till september -09 här i min blogg och läsa lite.
Jag gick tillbaka själ och läste lite idag.
Jisses va det gjorde ont. Fortfarande.
Men om det är något jag kan göra för att hjälpa mamma J så gör jag det. Visst är det barnens pappa men barnen ska inte bo där. Så är det bara.

Eftersom det är en mycket sjuk människa vi har att göra med så är det svårt att förklara vad som händer. Jag om någon vet exakt vad hon går igenom. Han är en sån som använder sina barn som redskap. Det är inte ok men som mamma gör man nästan vadsomhelst för att allt ska bli så bra som möjligt. Men så blir det fel ändå.
Får man inte träffa sina barn fungerar man inte som man ska.

Annars har jag haft en bra dag i solen.


/ Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar