torsdag 16 augusti 2012

Berg och dalbane livet

Gårdagen slutade med en massa tankar och ren fysisk smärta på grund av ångest. Idag däremot har det bara vart uppåt.
Det började med att jag tog tag i det där med att olja in bryggan. Det var ju kanon väder här så det gjorde mig inget. Jag avslutade det hela med att ta ett dopp i havet. Det gäller att passa på då det snart är för sent det här året att bada ute. Sen kom min kusin och hämtade upp mig för vidare färd mot affären. Sen hamnade vi på en brygga i kvälls solen och åt god mat och surrade och bara umgicks. Helt ok för min del. Alla djuren va med oxå. Jag hade med mig halvfrusna kyckling vingar till hundarna. Det var nog ganska bra i solen för de. För de låg och gnagde länge och väl. Katten var med han med. Nyfiken som fan hoppade han ner i kusins båt och strosade runt där som om han aldrig gjort annat.
Bra dag. Riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar