måndag 16 juli 2012

Em vanlig lugn dag på Ensamheten. Den börjar med att Kärleken ringer och bara frågar hur det är. Så klart är det bra. Dock väckte katten mig kl 4 och ville ut. Jag tog för lång tid på mig att somna om så jag blev vaken nån timma där. Men sen gjorde jag lite kaffe som jag drack ute på verandan i solen. Nu kom mitt första sms. Det var ifrån xets x som har en vårdnadstvist med själva pappan. Hon hade haft nått märkligt samtal med pappan att mina killar har skrivit ett brev till tingsrätten att de inte vill att hon skall prata i deras ärende ?!?!? Det är ju inte sant och det bekräftade jag för henne. Hon är nästan i upplösningstillstånd för att hon är så rädd att förlora sina barn. Men jag lovade att jag gör mer än gärna det hon vill av mig för att stötta henne. För jag vet hur han är att ha att göra med. Sen läste jag lite bok. Gustavs grabb av Leif GW Persson. Det blev både varmt och långtråkigt så jag tog fram stegen och putsade fönstret i köket som inte blev gjort förra året. Sen ringde jag hustomten hemma för att höra när de ska hämta min spis. Men det skulle de tydligen inte utan det kommer hem en spis lagare och fixar det hemma direkt. Sen ringde stor sonen och berättade att det har hänt saker där hemma så de behövde hjälp då han ska opereras på onsdag. Vad att göra? Det är väl bara att packa ihop huset igen och åka in. Det löste sig för tillfället så jag blir kvar en dag till. Tror jag! Yngsta sonen är hemma med må-dålig sonen. Känns så där när jag vet att det försvinner saker när han har vart där. Men vad fan gör jag??? En vanlig lugn dag. Men jag läste klart boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar