måndag 18 juni 2012

Ursäkt mm

Först vill jag be om ursäkt för att jag är ur usel på att uppdatera bloggen.
Fölåt helt enkelt.
Sen vill jag säga att jag har vart i Kalix en vecka och firat systerdotterns student.
Det va en väldigt bra resa på många sätt.
Jag fick vara med på flickans student.
Jag fick med mig lillsonen.
Den större sonen och två av hans vänner bilade upp för att vara med. Det var jätte trevligt.
På många sätt. Jag får ju nästan aldrig ha han hemma hos mig och sova över (det passar han på att göra när jag är ute på ön )
Sen är de så fina killar att ha att göra med så bara det är en bonus.
Sen fick jag vara med min älskade lillasyster. Och min lillebror så klart.
Så den här Kalix resan har vart bra av många skäl.

Sen att komma hem är ett helt annat kapitel egentligen.
Det enda som är bra att Kärleken finns här. Annars hade jag nog stannat.
Ja sen finns ju lill Sebbe med som jag vill träffa.
Men om inte de fanns skulle jag nog flytta norröver.
Eller jag vet inte om jag skulle det egentligen. Men jag avskyr att bo i den här lägenheten. Det tar så mycket energi så jag orkar ingenting.
Det låter verkligen som ett lyx problem.
Jag gillar inte min lägenhet !!
Det är ju på ett sätt det med vilket gör att jag i mina mörkaste stunder biter ihop och tänker att jag skall vara glad för att jag överhuvudtaget har  någonstans att bo.
Ja absolut. Det ska jag vara.
Men inte här.

Jag vet inte hur jag skall lösa det just nu. Dagarna bara går och jag orkar inget.
Jag orkar inget i vanliga fall men nu är det riktigt illa.

Jag orkar inte ens tänka.

Nu har jag gnällt klart för den här gången.

För att belysa lite hur jag har det i mitt liv tänkte jag att jag skulle skriva lite dagboks aktigt.
Jag skall helt enkelt bara rätt och slätt skriva hur det är och vad jag gör.
Ok?
Jag börjar i kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar