onsdag 20 juni 2012

Idag vaknade jag av att det ringde en klocka i sovrummet. Eller klocka och klocka. En mobils larm ringer.
Det är Kärleken som skall gå upp.
Jag laddade kaffebryggaren redan i går så han satte bara på den så vi han dricka en kopp innan han och sonen åkte till jobbet.
Sen slöade jag en stund i sängen och sen ut med djuren.
Det var så fint väder i dag så jag gick till psyk idag.
Riktigt trevligt men varmt. Ja man få klaga.
Sen gick jag till min väninna Nettan som bor bredvid mig i Gubbängen.
När vi satt och fikade så ringde min son Max. han var i närheten och ville bli klippt. Så han kom förbi så jag fick klippa till han.
Efter det åkte jag och Nettan till Farsta C för jag skulle ta min tredje fästing spruta.
Det va så jäkla varmt i lägenheten när jag kom hem så jag var tvungen att öppna balkong dörren.
Jag har den mer än gärna öppen året runt. Men det har blivit ett litet problem nu när vi bor på 4de våningen.
För katten vill ju ut där så fort man öppnar dörren.
Det klarar inte riktigt mitt samvete att se han ramla ner därifrån så jag öppnar inte allt för ofta.
Men jag öppnade och gick ut med  hundarna så jag slapp se vad han gjorde. Tro det eller ej men han levde och hade hälsan i behåll när jag kom hem igen.
Sen fixa lite mat och allt det där. Lillsonen kom hem och Kärleken för de samåkte.
Vi löste lite logistik problem inför att åka till landet i morgon. Tro jag ???
Jag skulle egentligen ha gått över till Gubbängen men jag orkar inget mer i värmen.
Jag vet att jag är dålig vän ibland men jag orkade inte helt enkelt.
Nu är det ut med djuren och sen sova som gäller.

I morgon börjar midsommar firandet för oss.
Ön blir helt plötsligt väldigt populär att vara på.???
Jag trivs oavsett vilken årstid det är. 
Helst ska det inte vara någon där alls. Det är mer min smak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar