fredag 11 maj 2012

Vad gäller .... eller som man säger i norr Vogälle?

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om nu heller. Ville vara visa att jag lever och frodas.
Mår bra hoppar jag över. Jag mår iof inte så dåligt, men att kalla det bra är att överdriva. Skulle jag må toppen skulle jag inte vara hemma. Tro mig.

Nog om det.

Jag har tillslut ringt störningsjouren angående mina grannar över mig.
De har en unge som springer fram och tillbaka i lägenheten hela kvällarna. Enligt hustomten så kunde störningsjouren komma hit och göra en sk sittning. Alltså de sitter här 1 tim och registrerar hur mycket det låter däruppifrån.
Men icke att det var så enkelt. Utan det är så klart värden som måste begära det.
Men det som kan ske i kväll är att jag ringer de om fanskapet inte slutar springa innan 23.00.
Ja jag vet att det är ett barn men för jävulen man måste väl ha den ordingen att om man säger till sitt barn ska det sluta.
Sen är frågan varför i helvete låter man ett så litet barn ( han är väl 3 kanske) vara vaken till 23 på kvällarna och dessutom få springa som en galning, hela tiden fram och tillbaka i lägenheten?
Nä nu har fröken fått nog.

japp det var dagens gnäll.

Nu... ut med djuren

I morgon... till Sebbe, världens finaste unge :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar