tisdag 17 april 2012

NIVEA Deo Pure & Sensitive!‏

Jag får i bland förfrågan om jag vill testa olika saker och sen skriva om de här på bloggen.
Jag vill för det mesta inte det då jag tycker det är så mycket trams.
Men nu har jag testet en sak som jag måste berätta om.
Det är en deo för de som är känsliga i huden.
Från Nivea.
Det är en antiperspirant från NIVEA helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel , som är berikad med lugnande och antiinflammatoriska kamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja.

 Så ser den ut.
Idag när jag var ute och gick med mina djur träffade jag på tjejen som har tagit över min lilla Tintin.
Hon är en av de som har fått prova en sån av mig och hon var helt lyrisk. Hon är verkligen känslig mot allt möjligt så hon var jätte glad att det verkligen fungerade.
Så om ni är lite känsliga så där för olika medikament så prova detta, det kanske fungerar för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar