torsdag 19 april 2012

Andar finns de ??

Nu börjar mitt absoluta favorit program igen.
På tv 4 Fakta Fredagar kl 21.
Ghost adventures / Andar finns de.
Jag är verkligen inte särskilt mörkrädd. Här när jag går ute med djuren det sista jag gör på kvällen så tar jag inga långa promenader direkt och jag tittar mig om. Men det är mer en fråga om att vara förnuftig.
På Ensamheten har jag inga problem med mörkret eller skogen eller ensamheten alls.
MEN..... jag gillar att titta på program som handlar om onaturliga eller om man vill övernaturliga saker.
För er som inte har sett det här programmet så kan jag varmt rekommendera det.
Jag hade för ett tag sedan laddat ner ett par program och låg och tittade på innan jag skulle sova.
Jag säger å det, jises va jag va skärrad. Jag vågade inte ens gå upp och kissa.
Och som jag skrattade åt mig själv.
Ja fifan men spännande är det. Hur mycket som är sant eller så vet jag inte men de får till det tillräckligt för att skrämma skiten ur mig.
Det handlar lite kort om ett par killar som far runt till olika platser som är "hemsökta". Där stänger de in sig och filmar med olika värme kameror och sånt.
Ja titta själva och avgör själva.

good luck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar