måndag 19 mars 2012

Livet går sin gilla gång på Saltvägen 6
Dock har jag vart ute på Ensamheten med Kärleken i helgen.
Ibland får vi till det så där som vi vill ha det. Både han och jag är ganska sociala varelser. Men ibland behöver vi vara bar vi två.
Ja och mina två hundar och katten så klart.
Det vi gör då är att vi bara är och inte gör något nyttigt alls.
Vi tog en tur runt ön på 1 tim i lördags. Det var all ute aktivitet vi hade.
Men det är härligt att få tid med bara varandra så man får prata klart, och att man får vara tyst tillsammans med.
Nu är det vardag igen men det  är rätt mysigt det med.
Lillsonen som börjar bli en stor kille gillar verkligen när jag  är hemma. Jag gillar ju att vara med han med som tur är. Men vi går runt här och äter lite och fikar och prat om vartannat. Det känns riktigt bra.
Jag är här när jag är här och där när jag är där.
Helt logiskt
Nu blir det matprogram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar