måndag 26 mars 2012

Fam Annorlunda

Jag sitter och tittar på fam annorlunda. På Tv 4.
Alltså allvarligt?
Det är ju nå fel på¨alla de familjer som är med. Utan att vara elak så är de ju lite märkliga allihopa.
Lite så där Hillbilly aktiga.
Jag kan förstå det där med att man är med i tv och inte visar allt. Men va fan.




 "- A jag brukar visa gumman att jag uppskattar henne genom att daska henne i rumpan när jag går förbi. Och ibland kanske man kan få till det."

Jag och Kärleken har haft en underbar helg. Igen.
Först var vi på stort kalas på fredagen. Sen åkte vi ut till Ensamheten och njöt i solen.
Nu börjar allvaret igen med tidiga mornar och matlådor.

Millan haltar igen. Inte ok för jag vet inte ens vad det är. Jag får panik när jag tittar på henne och inser att min älskade lilla hund en dag inte kommer att finnas med mig. Jag vet att man inte ska tänka så men jag gör det i min katastrof hjärna.



2 kommentarer:

  1. Millan, din haltande fyrbenta bästa vän... Kan det vara åldersrelaterat? Och hon är väl en Chinese Crested Powder Puff va?
    Oerhört söt! Oavsett ras!

    Lycka till. Vi håller tassar och klor!

    SvaraRadera
  2. Japp hon är en Powder puff. Jag vet verkligen inte ad det beror på. Som tur är det över för den här gången. Min teori är att hon har stukat sig på Ensamheten. Där far hon ju runt och skuttar som en liten valp. Men... hon börjar bli gammal den lilla.

    Tack för omtanken

    SvaraRadera