torsdag 1 mars 2012

Allt är lugnt

Allt är lugnt.
Jag och Kärleken har vart ute på ön själva ett par dagar. Det har vart både trevligt och nödvändigt.
Vi är ju vana att vara själva rätt mycket och få göra lite som vi vill. Det tycker vi båda fungerar rätt bra. Av olika anledningar och mest en son så har vi inte kunnat vart själva så mycket.
Men nu fick vi vara det. Ett tag i alla fall.
Jag skall vara hemma ett tag nu. En liten resa och umgås med sonen står på själva agendan.
Att fundera på vad jag ska göra med livet står även det på agendan.
Jag måste verkligen göra något snart. Antingen försöka engagera mig mer i att må bättre.
Eller ge fan i det och bara köra på,
Jag vet inte vad jag ska göra.
Det kryper i hela kroppen bara för jag känner mig jagad.
Undrar jag om det gör att jag mår bättre ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar