måndag 6 februari 2012

Min absolut bästa vän och hennes man var med mig ut till Ensamheten i helgen.
De har inte vart med där ute förut så det var en ny upplevelse.
Hon är lite rädd för olika saker tex som att åka båt. Så vi började lite fint med att åka storbåt. Sen lurade vi ner henne i en vanligt liten båt och åkte till den lokala krogen. I snö fallet. Det va väl inte riktigt planer att med med lite hålla handen och sitta bredvid så gick det. Det var dessutom den absolut sista åk turen för den här gången för nu lägger sig isen där ute.
Jag tycker att det är så vackert och fridfullt så jag vill ju vara där hela tiden. Tyvärr händer det lite för mycket otyg hemma så att tillbringa mer tid där ute är inte lämpligt just nu.

Som tur är har jag världens bästa Kärlek så han är med på den resan.
Nu ska jag göra kväll och umgås med min fina yngsta son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar