måndag 6 februari 2012

Jag vet att jag är skit tråkig och bara skriver ytliga saker. Men det har hänt en massa saker här hemma som jag själv inte har bearbetat än.
Jag orkar helt enkelt inte ta in det.
Som tur är har jag bra människor runt mig som jag kan prata och gråta ut hos. Det betyder mycket.
Men att hela tiden vara tvungen att omvärdera sin känslor och att ständigt åka på bakslag är inge kul.
Jag har sagt det förr och kommer förmodligen säga det igen, även om jag verkligen inte vill känna så mer så är det så att det räcker nu. Tack så mycket. Jag har fått min beskärda del av bakslag.
Det där dravlet om att man ska se alla situationer som en lärdom där man alltid kan lära sig något orkar jag inte ens höra. Eller att man inte får mer än man klarar av.
Då undrar jag varför jag ska lära mig så mycket och vem tycker att jag ska klara så mycket mer än andra?
Nä det räcker nu.

Jag ska andas och bara ligga i soffan nu, samla lite kraft för att kunna göra nå vettigt alls i morgon.


1 kommentar:

  1. Fy fan, det verkar tufft... Tur att du har fina människor i din närhet som kan stötta dig!

    Varm kram!

    SvaraRadera