söndag 12 februari 2012

Hemma mamma

Mamma har vart hemma i helgen. Det betyder inga tokigheter begångna.
Sen att Kärleken har vart här ett dygn är ju bara en bonus.
Det är så skönt att det får glida på lite bara. Att det är enkelt och att det inte är kaos hela tiden.

Vi har umgåtts och ätit god mat och tittat på mellon.

Den fd förlorade sonen och en av hans bästa vänner har vart här hela helgen med. De drog precis hem till sig.
Det är så otroligt roligt att de vill komma och var med oss här hemma. De far i väg framåt kvällen till krog och mingel aktiviteter på kvällen, Sen hittar vi de sovandes i varsin soffa.
Härligt.
Nu är det dags att avsluta.
Jag har letat upp min riktiga mormor.
Jag funderar allvarligt på att ringa henne.
Jag har aldrig pratat med henne. Vet inte vem hon är.
Det kanske är dags nu innan hon kolar och jag inte har hunnit träffa henne.
Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Du är en härlig, stark och modig person du Annica och jag önskar dig och hela din familj allt gott i framtiden!

    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska kontakta henne! Som du skriver, rätt var det är så är det för sent och då kan du inget göra. Hon kanske inte vill prata med dig, men då har du i alla fall gjort ett försök och slipper fnula något mer på det i så fall.
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera