onsdag 4 januari 2012

Nytt år

Jag har vart på Ensamheten med min Kärlek och firat in det nya året. Det gjorde vi dock inte själva utan det kom goda vänner som vi åt och drack med. Exakt så som det skall vara.
Nu sitter vi mest och tittar på varandra och stormen och funderar på hur länge vi får ha ström.
Eftersom vi befinner oss rätt långt ut i själva skärgården så kan man verkligen inte räkna med att ha ström när det stormar. Nästan så det är tvärt om. Man förbereder sig genom att hälla upp vatten och ser till att spritköket är nära tillhands.

I morogn skall jag in till staden igen och ha ett par möten. Sen ut igen över helgen sen in igen och börja vardagen.
Det blir som det blir. Som vanligt kan man säga.

En sak är dock lite annorlunda. Jag och syrran har betsämt att vi ska gå ned i vikt. 1 kg i månaden.
Hur tänkte jag där???
Men det behövs verkligen så det är bara att göra det nu. Jag kan ju inte vara sämre än hon.
Så alla ni som har gått ner i vikt och stannat där. Hur har ni gjort?
Ge mig era bästa tips tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar