tisdag 24 januari 2012

Jag har länge haft en känsla av overklighet.
Jag är inte med i det som händer.
Det händer så mycket tok så jag kan inte ta in allt. Det är så många trauman som jag skulle behöva bearbeta. Men innan jag kan det så händer något nytt.
Jag pratar nu inte om att mjölken tog slut till frukost. Eller att våra nya grannar har barn som skriker och lever jävulen från 7 på morgonen.
Nä i mitt liv handlar det om lite andra saker.
Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag inte kan ta in allt. Det kanske är som en försvars mekanism. Det är fullt i systemet på nå sätt. Det går inte in mer just nu.
En dag lär det däremot komma ifatt mig.

Som tur är så har jag ett par människor jag kan prata om allt med. Jag vet inte hur det hade gått annars. För det är ju egentligen i samtal med andra man verkligen får fundera och analysera vad man faktiskt tycker.
I morgon bitti har jag ett sånt möte. Det är tur det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar