tisdag 6 december 2011

Just nu ligger jag hemma själv. I min /våran nya lägenhet och väntar på att de ska komma och installera bredband. Viktiga saker det där. För att göra en lång historia kort så gick flytten jätte bra. En lampa gick sönder och vi fick med oss 4 gavlar till en garderob som inte tillhör oss. Men med tanke på att det var 4 familjer som flyttade ut och in samtidigt så tycker jag det är helt ok. Stor sonen gjorde inte mycket. Han gick mest runt och var som ett spöke. Så klart hade han inte ordnat någonstans att bo. Men i söndags så för han iväg. Vart vet jag inte och just nu orkar jag inte bry mig. Det låter grymt men det är så. Lill sonen och jag har pratat mycket om olika saker. Det har vart väldigt nyttigt tror jag. Det finns en massa känslor som behöver komma ut. Sen är jag oerhört tacksam över mina fina andra killar och deras fina vänner som gjorde den här flytten så bra. De slet och bar och var helt ovärdeliga. Kärleken hade hand om alla djuren. Bara det är en bedrift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar